perjantai 21. joulukuuta 2012

Häkeltynyt ilosta

Minulle taisi tulla jo joulu. Postissa olen viikon aikana viettänyt aika paljon aikaa tonttuhommissa. Tänään hain sieltä yhden vallan huikaisevan yllätyksen. Suvipihan Marietta oli todella laittanut hyvän kiertämään. Kirjaa (Safkaa) olin kuolannut kirjakaupassa. Siemenet loistavia ja itse tehdyt käsityöt huippuja. Kiitos. Pitää ostaa talipötkölä linnuille ennen joulua ja kokeilla heti tuota pussukkaa (kuvassa ruskea). Lumihiutaleet pääsivät jo koristeltuun kuuseen. Meidän kuusessa on kaikkea koristetta, jotka sinne päätyvät joka vuosi, osa saatuja, osa tuliaisia, osa marketista.





Samalla olen ihaillut (ja kesää odotellut) arvonnasta voittamaani kylttiä, joka taisi odottaa postilaatikossa päivä tai kaksi sitten. Leikin jo nyt, että olen puutarhassa. Kiitos vielä kerran Tiinalle Pionihulluutta ja puutarhaunelmia - blogiin.


Seuraavan kerran työn ääreen palaan joulun jälkeen. Sitten on jo päivä pidempi (pari minuuttia) ja pari hyasinttiä kukkinut. Ja joulukuusi varmasti jo ihan kalju.

2 kommenttia:

  1. Rauhallista joulua!
    Uudenvuoden jälkeen voi alkaa jo miettiä siementen ostoa. Eikä ne siemenkatalogitkin tule jo tammikuussa? Jotakin olen miettinyt jo valmiiksi, mutta suurimman osan saan vielä suunnitella.

    VastaaPoista